Re: Spostrzeżenia R9100 64MB vs. GF4MX440 128MB [c.d.]

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 01:21:24 MET

Maciej "yaq" claimed:
> dlaczego?

Bo sterowniki Ati, jak już je zainstalujesz, dają bardzo, bardzo słabą
wydajność 3D w porównaniu z windowsowymi. A DRI wogóle nie celują nawet
w wydajnośc 3D. Rezultat jest taki że GF4 MX kopie 9100 pod linuksem w
tyłek zarówno prostotą instalacji jak i wydajnością np. w wolfenstein.

> a tak btw. radek jest nieczuly na anzio, w przeciwienstwie do gf4mx wiec nie
> wiem skad takie dziwne spostrzezenia z twojej strony...

Yy.. przesz napisałem że to samo co ty ;) Nie widzę różnicy w wydajności
między x4 a x8, za to w obrazie widzę.

--
    :: http://www.stringi.com/viper/ ::
Universe is not only weirder than we imagine