Re: Spostrzeżenia R9100 64MB vs. GF4MX440 128MB [c.d.]

Autor: szpon (szpon_at_no-spam.gazeta.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 22:42:02 MET

Przemek wrote:
> Tu zes ameryki nie odkryl -kto kupuje r9100 za taka kase - ja kupilem
> ti4200 vivo ( fakt ze kiepskiej firmy ; sparkle)uzywany , ale jest
> na niego jeszcze poltorej roku gwarancji za 450zl , a od tego czasu
No to się przejechałeś ;-P R9100 to porównywalna karta z Ti4200. Jest nie
wiele mniej wydajna, ale za taką niewielką różnicę w wydajności, nie warto
płacić 20zł. Tymbardziej, że kupowałeś używaną a ja nową.

> ceny spadly i z tydzien temu moglem kupic podobnego za 400zl. Poza
Po mięsiącu od czasu gdy kupiłem R9100, to można było w niewiele większej
cenie dostać R9500. A ceny nowych R9100 (gdzie jeszcze są dostępne) spadły
do 370zł.

> tym nie wymieniles jeszcze jednego minusa mx -braku obslugi pixel
> shaderow - przez
Chyba se żartujesz :-P R9100 ma pixel shadery. GF4MX nie miał, ale R9100 ma.

PS. Nie uważam firmy Sparkle za kiepską - wręcz przeciwnie: może mało znana,
ale jej konstrukcje są bardzo solidne i wydajne.

--
Piotr Slawinski
GG: 782837