jaka karta graf do ~500 pln ?

Autor: przemek (p_ochal_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 22:50:38 MET

Witam wszystkich,

Potrzebuje porady jaką kupić kartę graficzną, mam na pokladzie nast. zestaw
:
Typ procesora : AMD Athlon XP, 1533 MHz (5.25 x 292) 1800+ (lekko
podkrecony)
Nazwa płyty głównej : ECS K7S6A (5 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 3 DIMM, Audio)
Mikroukład płyty głównej : SiS 745
Pamięć fizyczna : 256 MB (PC2100 DDR SDRAM)
Karta wideo : NVIDIA RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro (32 MB)

Wiem ze ECS to raczej badziew, ale po wymianie kondensatorow ma sie dobrze,
postanowilem zmienic karte graf., jest jak widac dosc zabytkowa, i tu prosba
o pomoc. Preznaczylem na ten zakup ok. 500 pln, i wobec szerokiej oferty
kart nie wiem co mam wybrac. Szukam karty z przeznaczeniem do gier (SC3000
nie chce mi dzialac), gram glownie w Warcraft (bez pelnej opcji grafiki)
itp, czasami jakies dobre RPG.
- moja plyta obsluguje tylko AGP 4x, czy w zwiazku z tym moge kupic AGP 8x ?
(raczej zalezy mi na wariancie rozwojowym)
- na plycie mam jeszcze karte DC10 Plus Pinnacle - moze to nie ma znaczenia
?

prosze zatem o porade lub o odeslanie w miejsce gdzie trakiej dostane - FAQ
grupy mam za sobą, z gory dziekuję