Re: Temperatura pracy procesora

Autor: DonWito (donwito_at_WSTAWKAANTYSPAMOWA.poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 21:55:07 MET

Dnia Wed, 18 Feb 2004 21:37:17 +0100 "strOOs." <stroos83-cutit-_at_go2.pl>
napisał(a):

> "Michael" <no_at_spam.com> wrote in message

> moze wywiewa :->

1) hm... spieprzyć założenie radiatora i wiatraka na AMD - to rozumiem.
Ale na intela? tam wszystko się sprowadza do przesunięcia dwóch
dźwigienek :>>> no nie, tyle zaufania do siebie jeszcze mam ;))) zresztą
- sam dla siebie będąc Leninem, skontrolowałem. jest OK.

2) wywiewa - znaczy że wiatrak "wyciąga" gorące powietrze, zamiast
tłoczyć je między płytki radiatora? nie, jest OK, tłoczy.

Czy wpływ na temperaturę / pomiat temperatury może mieć sticker
naklejony od spodu na procka. zakleja praktycznie cały wolny kwadrat
między nóżkami. jeśli ma wpływ, to na co? zawyża wskazania czujników czy
faktycznie podnosi temperaturę?

pzdrw
w.

--