Re: Temperatura pracy procesora

Autor: DonWito (donwito_at_WSTAWKAANTYSPAMOWA.poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 22:52:28 MET

Hm.
Chyba to jednak coś z czujnikami lub z tą naklejką. Na wszelki wypadek
zdjąłem radiator, przeczyściłem radiator i procka ze starej pasty,
posmarowałem nową, nałożyłem, włączyłem. To samo. Ale teraz zauważyłem,
że wskazania czujnika temperatury w biosie latają jak szalone i dziwnymi
skokami: zazwyczaj zmiana jest co kilka sekund i najwyżej o jeden - dwa
stopnie, wzrost, spadek temperatury. Albo oscylacja wokół tego samego
poziomu - o stopień w górę, w dół etc.
A tutaj zmiany co sekundę i wahania o 5-8 stopni! Przez kilka chwil
temperatura skoczyła ze startowej 55 do 61 i latała od 55 do 65.

Ktoś ma jakieś sugestie? Ta naklejka...? :> Czy coś innego?

pozdrawiam
w.

--
DonWito