Re: Jak aktualizować BIOS na płycie ECS K7S5A???

Autor: K(.)(.) (kpikloWYTNIJTO_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 20:37:05 MET

> K(.)(.) wrote:

Dzięki. REWELACYJNY opis wymiany BIOSA. Dziekuję jeszcze raz.

> Na moim ECS bylo napisane pomiedzy 4 a 5 gniazdem PCI - tam poszukaj.
> Poza tym wydaje mi sie ze przy starcie systemu na ekranie tez info o plycie
> glownej sie pojawia, tyle ze  nie wiem ile tam sie pokazuje. Sprawdz nadruk
> na plycie. (Np. Rev. 1.x)........

> ra_v

No właśnie sprawdziłam tam i....płyta to K7S5A Pro
A jak PRO to chyba tylko bios 5.x

No tak, odpadł więc problem z 1.x czy 3.x ale urodził się nowy:

Obecna wersja BIOS-u datowana na Release 01/20/2003 S
Pytanie: na stronie producenta znalazłam BIOS
z dnia 19/02/2003 wersja 030121.
Release Note 1. Fixed system sometimes can't wake from S1 in WinXP

Jest więc to o miesiąc nowsza wersja. ale.......

Deko poniżej wersji, którą mam obecnie jest wersja z dnia 22/01/2003!!
ver. 021220
Release Note 1. Adjust timing for stability and compatibility
2. Fixed USB keyboard can't work properly in DOS mode

Hmmm.... który instalować???

Prosze o pomoc.
Ktoś miał taki dylemat i jak się skończył?

K.