Re: Temperatura pracy procesora

Autor: DonWito (donwito_at_WSTAWKAANTYSPAMOWA.poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 20:48:17 MET

Dnia Wed, 18 Feb 2004 19:30:08 GMT "Marcin W"
<FUCKSPAMmarcin_at_kontoNOSPAM.pl> napisał(a):

> A wiatrak działa??
> Ja ostatnio składałem Celerona 1.7 założyłem na niego jakiś tani
> cooler Spire (ze 4000 obr/min) i procek po paru dniach pracy (jako
> server linuxowy) miał około 40 stopni C. Może wskazania temp wadliwe?
> A jak dotykasz do radiatora to parzy?? Przy 60 stopniach powinien
> przysmażyć palucha ;-) pozdro!

Więc tak - wiatrak działa, jest pudełkowy, Intelowski. I się kręci.
Wskazania temperatury są z płyty głównej (AsRock GE-PRO HT). I są coraz
bardziej niepokojące, bo po godzinie torture testu z mprime procesor ma
71'C!
:>
Nie wiem, może pasty nie ma między prockiem a radiatorem... co jeszcze
może to być? Kurde, no bo chyba aż tak tandetnego wiatraka w boxie nie
dali :>>>>

pzdrw
w.

--