Re: plyty glowne P4 z fw-1394 do 1000 PLN ???

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 19:06:59 MET

Czesc,

Ja mialem Epoxa, co prawda z AMD XP i bez wnikania w szczegoly to byla
najgorsza plyta jaka mialem. Polecam P4P800 Deluxe ASUSA. Plyta ta dzieki
odblokowaniu P.A.T przez ASUSA (no i nazywa sie to chyba M.E.A - bo z
przyczyn marketingowych nie mogli tego nazwac P.A.T.) jest tak samo wydajna
jak sporo drozsza P4C800.
Na Gigabyte tez sie raz niestety sparzylem choc w porownaniu z Epoxem to i
tak wolabym Gigabyte.

Pozdrawiam,
Andrzej.