Re: plyty glowne P4 z fw-1394 do 1000 PLN ???

Autor: $M$ (piotr7112_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 21:56:40 MET

<ciach>

Posiadam IC7-G.

Fajna, kurde, nie? :-)

A tak poważnie, to chodzi bez jakichkolwiek problemów,

jedno czego nie sprawdzałem, to kodek dźwiękowy:

słyszałem go na innych płytach i porażka wielka...

Live brzmi o wiele lepiej.

Benchmarki pamięci w AIDA32 najwyższe,

a i w innych testach nie gorzej.

Wykonanie samej płyty też na dobrym poziomie (Abit!)

A jak zainstalujesz ABIT Hardware Doctor

(dostarczany z płytą lub ze strony Abita)

to nawet wentyle potrafi ładnie wyciszyć.

Przed kupnem myślałem też nad IC7-MAX3,

ale wg. różnych testów obie płyty zachowują

się tak samo, a IG7-G ma jednak jeszcze

zwykły port szeregowy i równoległy

(co u mnie zaważyło).

Asusy oglądałem, ale jakoś mi nie przypadły do gustu.

Szczególnie mariaż chipsetu intela z kontrolerem VIA 6410

w P4P Deluxe jakoś mi się nie widzi

(Intel i via zazwyczaj się "żarły" w jednym kompie).

    Za 1kpln spokojnie nabędziesz IC7-G

i jeszcze na pyfko zostanie ;-).

Pozdrawiam

$M$