Re: Problem z CD-RW...

Autor: Iluminat (iluminat_at_NOSPAMgazeta.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 17:22:20 MET

W wiadomości: c0vu99$bjl$1_at_achot.icm.edu.pl, Walduss napisał(a):

> Problem jest troche banalny. Kupilem czysta plyte CD-RW wlozylem do
> napedu a tu Zonk... W nero mam w info o plycie, ze plyta ta nie jest
> formatu MRW.

Bo niesformatowana. :) Płytę należy sformatować w InCD (z włączoną opcją
"Formatowanie MRW w napędach z obsługą MRW").

> Nie moge nic na niej nagrac ani jej skasowac.Nic. Co
> jest grane czyzby moja nagrywarka nie dawala rady? LG52/24/52

To całkiem możliwe. Może płyta chodzi tylko na 32x.

> Na
> plycie nie ma zadnych szczegolnych znakow swiadczacych ze plyta jest
> jakas specjalna... Verbatim CD-RW Advanced SERL+ 32x a na dole ma
> tylko info For Ultra-Speed + CD-RW drives only... Ktos wie co jest
> grane ?

Tak, chodzi tylko na 32x. Sprawdziłem.
Płytkę można nagrywać tylko w napędach 32x a Ty masz 24x.
Przeczytaj sobie http://glinki.com/?l=TZFj (minutę mi zajęło znalezienie).
"The discs, which can only be recorded and erased by 32x drives carrying the
Ultra Speed + CD-RW logo, provide backward read compatibility with legacy
multi-read CD/DVD-ROM drives, 2x-4x drives, 10x-12x, and 16x-24x drives."

> PS Tak wogole to max speed pokazuje ze moze nagrywac 4x tez jakis
> zonk...

Ale co pokazuje i na jakiej płytce? Bo na tej Verbatima to tak pokazywać Ci
nie może.

--
Pozdrawiam,
*Iluminat*