Re: Jaka plyte kupic do 400PLN?

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 19:27:09 MET

Użytkownik "deto" <detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl> napisał w wiadomości

> Taaa ... makreting sie dobrze spisal ;)

Masz zupelna racje .Ja mialem solteka 75drv5 z wbudowanym w bios "red storm
overclocking" tyle ze "dziwnym zbiegiem okolicznosci"? to narzedzie dla
overclockerow testowane na trzech roznych athlonach 1700 wieszalo sie zawsze
na fsb 152. Kiedy zas ustawilem switchem FSB 166 (czyli wykluczylem
mozliwosc wplywu agp i pci) komp wieszal sie zaraz przy probie detekcji
dyskow :((. Nie pomagalo zadne zwiekszanie napiecia czy maksymalne
opoznianie pamieci.
 Pomogla natomiast zmiana plyty glownej na ecs na nforce. Bez zadnych
sztuczek komp pracuje stabilnie na fsb 166 bez zmiany mnoznika czy napiecia
( bo tego ecs nie umozliwia) .
 A na pudelku od solteka tez bylo pelno informacji o nagrodach .

pzdr