Temperatura Athlona 1800 palomino

Autor: Shadow (szadowski_m_at_op.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 19:22:54 MET

Witam
Jaka jest maxymalna temp pracy Athlona XP1800+ (Palomino)? Mam na nim cooler
Titan i wlasnie wyminilem oryginalny wiatrak na Arctic Cooling Pro TC, po 40
minutach pracy Prime'a temp w Speedfanie mialem 66 stopni i 2200rpm
wiatraka. W idle to jest jakies 53 stopnie (nie wiem dokladnie bo jeszcze
chyba nie wystygl :)). Do ilu moze w miare bezpiecznie rozgrzac sie ten
procesor? W jaki sposob bedzie sie objawialo to ze temperatura jest za
wysoka? Plyte mam ECS K7S5A i jestem chyba jednym z niewielu ktorzy na nia
nie narzekaja :) ale nie wiem jak sie ma temperatura odczytywana przez bios
do rzeczywistej... Nareszcie mam upragniona cisze ale teraz martwie sie o
temperatury.

--
Pozdrawiam,
Shadow