Re: Obudowa

Autor: Heraklit (wet_12_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 15:12:48 MET

Był 17 luty (wtorek) gdy w pocie czoła o godzinie 14:18 *internista*
napisal(a):

> Witam wszystkich.
>
> Czy ktoś z Was posiada możę obudowę firmy "Mode com", a jeśli tak to
> proszę o jakieś opinie na temat zasiaczy i obudoway.

Mam od jakiegoś czasu model (chyba już ponad 2 lata) CyberMirror i nie
powiem na nią, zbyt dużo złych rzeczy. Niestety, na dzień dzisiejszy są już
dostępne dużo lepsze obudowy, choćby wyposażone w przedni panel wyjść,
wentylatory 120mm, czego moja obudowa nie ma. Dużą zaletą jest ogrom
miejsca wewnątrz obudowy i bardzo dokładne wykończenie. Również nie
korzystałem z oryginalnego zasilacza i który od razu wymieniłem na
chiftec'a.

--
z pozdrowieniami
Heraklit