Re: Wiatrak cisza/wydajnsoci

Autor: JZ (jurekz_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 15:20:12 MET

> ja tam w planach mam zakup : cooler Arctic Cooling Copper Silent 2L
> cena: 79 zł
> jesli ktos uzywa tego coolera to moze napisze jakie wrazenia z uzytkownia.
>
> --
> ...:::PaRaDzIqS:::...
> [Gigabyte GA-7VAXP | Athlon XP 2200+]
> [ 512 DDR(333) | Maxtor 60 GB 7200 | GeForce3 Ti-200 Gainward Ti/450 ]

Mam takowy wentylator też na płycie Gigabyta tyle że z XP 2500 i jest to
najgłośniejszy element w mojm kompie. To czy ten wentylator się sprawdzi
zależy również o temperatury w pokoju (u mnie 20-21) wydajności ciągu
wentylacyjnego w miejscu w którym stoji komputer (u mnie w rogu, pod
biórkiem, z grzejącym się 19 calowym monitorem powyżej). W moich warunkach
temperatura oscyluje w granicach 60 stopni C, a obroty na maksa tzn. 2400,
ale przez pierwsze 10 minut po WŁĄCZENIU komputera cisza jest wzorowa(< 1700
obrotów), wiec podajrzewam że w innych warunkach i przy słabszym procku to i
owszem mógłby być odpowiedni.