Re: Obudowa

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 16:07:38 MET

> Czy ktoś z Was posiada możę obudowę firmy "Mode com", a jeśli tak to
> proszę o jakieś opinie na temat zasiaczy i obudoway.

Posiadam model Prime II i jak narazie jestem bardzo zadowolny. W srodku
miejsca jest wystarczajaco duzo, blacha jest dosc gruba wiec obudowa nie
"brzeczy". Z tylu zamontowany fabrycznie dodatkowy cichy wentaylator, do
tego wyjscia z przodu na sluchawki i mokrofon. Wlacznik i restet na samej
gorze obudowy co jest bardzo wygodne, nie trzeba sie schylac :). A do tego
fajnie wyglada ;).

Pozdrawiam