Re: Co lepsze: k7vza czy soltek sl - 75kv

Autor: Michal Lukasik (michu_at_[nospam)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 11:49:09 MET

"Creapi" <Creapi_at_tlen.pl> napisał:

> Jeśli to SL-75KAV (KT133A 686B) to śmiało bierz. Niezawodna i szybka płyta
a i XP do niej wsadzisz (do 2500XP bodaj).

Z ta uwaga, ze rev. plyty musi byc wyzszy od 0A [??? - sprawdzcie to na www
Solteka bo nie jestem pewien tej wersji-pisze z pamieci]

> Jeśli zaś jest to SL-75KV+ (KT133 686A) to zamiana bez dopłaty (chyba że
na browara). Wyjdziesz do przodu na slocie ISA, stabilności, wydajności
(wyraźnie szybsza jest) i fajnie się nią kręci (DIP'y + BIOS).

Z tym "wyraznie" to "lekko" przesadziles ;D
IMHO jedyna (ale istotna) przewaga nad SL-75KAV nad K7VZA to mozliwosc
podkrecenia, no i jesli ktos potrzebuje to ma slot ISA.

> O k7vza niewiele wiem poza tym, że to nie najszczęśliwsza płyta.

I tu sie mylisz. Akurat K7VZA to jedna (jesli nie jedyna ;D) z udanych plyt
ECSa. Sam mialem ja dosc dlugo, teraz dziala u qmpla z AthlonemXP 2400+.

    Michu

Ps. IMHO jesli rev. bedzie wyzszy od wspomnianego i doplata nie wyzsza niz
10-20zl to mozna sie pokusic, inaczej nie warto.