Re: Jak sobie radzicie z R9100???

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 11:40:19 MET

> Mam tego radka 9100 shaphire już długo i ciagle ten sam problem,
> odświeżanie. Jak instaluje nowe steroniki to wyskakuje bład Zero Display
> coś tam, ale jakoś tam sie inslaują czy recznie. Problem polega na tym że

Nic takiego nie miałem z Hercem 9100. Stery wymieniałem dla sportu co
miesiąc (wraz z nowymi catalystami), instalowałem trochę programów i gier i
wszystko było OK.
Teraz mam Herca 9500_at_Pro i też nie ma problemów. System WinXP Pro +SP1
czysty - nie miałem innych karty wcześniej.

--
Solar
solar91.małpa.op.pl   GG 1834424