Re: Co lepsze: k7vza czy soltek sl - 75kv

Autor: Adam M. (co.sie.gapisz_at_w.moj.adres)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 18:41:11 MET

W artykule news:c0srj7$3l9$1_at_zeus.man.szczecin.pl,
niejaki(a): Michal Lukasik z adresu <michu@[nospam]albedo.art.pl>
napisał(a):

<ciach>
> I tu sie mylisz. Akurat K7VZA to jedna (jesli nie jedyna ;D) z
> udanych plyt ECSa. Sam mialem ja dosc dlugo, teraz dziala u qmpla z
> AthlonemXP 2400+.

Jeśli możesz się coś więcej od tego kumpla dowiedzieć, to byłbym
wdzięczny gdybyś rozwinął temat:
jaki to Athlon Thorton czy Thunderbird, czy jest poprawnie rozpoznany
przez płytę, czy działa stabilnie, jaka wersja bios na płycie itp.
Bardzo mnie to ciekawi, bo mam K7VZA i przymierzam się do podobnego
zakupu.

P.S. Dokładnie jaki to procek możesz sprawdzić np. tym programem:
http://www.cpuid.com/download/cpu-z-121.zip (229KB)

--
pozdrawiam
Adam M.