Jak sobie radzicie z R9100???

Autor: Kris (monsterg[nospam)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 10:50:54 MET

Mam tego radka 9100 shaphire już długo i ciagle ten sam problem,
odświeżanie. Jak instaluje nowe steroniki to wyskakuje bład Zero Display coś
tam, ale jakoś tam sie inslaują czy recznie. Problem polega na tym że od
zawsze po zainstlowaniu karty nie mogę zmienić odświeżania. Monitor
podłaczony przez BNC ale steroniki zaintlowane. Odświeżanie nie zależnie czy
ustawione na 100 czy na 75 to faktycznie na monitorze jest 60. Radziłem
sobie RefreshFix taki programik;) A nowymi steronikami to już w ogóle
problemy nie z tej ziemi bo ten fix nie działa. Co zrobić? Czy też macie
takie problemy?? Co z tym zrobić nie instlaując windy od nowa bo pewnie na
czystej by jakos poszło. Odinstlowanie wszystkiego i instalacja nic nie daje
i jeszce ten błąd podczas instalacji z setupu