Re: czy płyta główna w compaqu moze nie miec IR???

Autor: PawełH (pawelhan_at_gazeta.pl.nospam)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 09:54:08 MET

Użytkownik "Ali Gator" <aligaator_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "PawełH" <pawelhan_at_gazeta.pl.nospam> napisał w wiadomości
>
> Compaq z reguły ma nazwę na małej nalepce z boku obudowy (ew. z tyłu). To
> wystarczy żeby zidentyfikować osobnika (no chyba że to był jakiś
kombinowany
> przeszczep, wtedy nic nie poradzisz...). Jeśli naklejka została zerwana,
> zobacz na Allegro jak oznaczany jest twój model a ze strony
> http://h18007.www1.hp.com/support/ ściągniesz sobie kompletną instrukcję w
> pdf-ie.
>
> Pzdr
>
> A.

faktycznie, ogladałem płytę głowna ze godzine, a nie przyszlo mi do głowy
zajrzeć do środka obudowy, która leżała obok;-)
jest tam na naklejce cały schemat płyty, o który mi chodziło. potwierdza on
niestety moje ogledziny, ze ta płyta nie ma gniazda IRDA! komputer ma moze
ze 2 lata.
rozumiem, ze jedyna mozliwoscia podlaczenia komputera przez IR jest przez
COM lub USB. odpadają wszystkie kable IRDA montowane na płycie? mam racje?

PawełH