Re: Chlodzenie wodne POMOCY!!!!!!!!!!

Autor: DiDier (nie_at_lubie.spamu.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 10:17:13 MET

Użytkownik "Kokosz" <gospodarz_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> ujdzie:P
Nie bardzo rozumiem ;] to znaczy ze bloczek jest ok? czy nie ok?
Ewentualnie co kupić innego "lepszego" pod AMD

> troszkę finezji, chłodniczka od żuka lub poldka ze złomu+2 wiatraki
12x12cm
> i zamkniesz się w koszcie do 100zł
Całe WC chce zamknąć o obudowie, tak żeby nie było widac
ale przedewszystkim nie było słychac.
Pozatym już widzę co powie kobieta jak pod biurkiem zainstaluje sobie
chłodnice z poldka ;)

> litości - równie dobrze można kupić jakiś pojemnik za ca 10zł
> generalnie jak masz kase to..., kto bogatemu zabroni wydawać:D

Mama mi mówiła ze kto mało daje 2 razy daje :)
Ale z tym zbiorniczkiem to zeczywiście przesada, jakies pomysły?

--
DiDier