Re: czy płyta główna w compaqu moze nie miec IR???

Autor: Ali Gator (aligaator_at_interia.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 21:31:39 MET

Użytkownik "PawełH" <pawelhan_at_gazeta.pl.nospam> napisał w wiadomości
> proszę o pomoc.
> nie mam dokumentacji płyty głownej i nie wiem jak sie nazywa

Compaq z reguły ma nazwę na małej nalepce z boku obudowy (ew. z tyłu). To
wystarczy żeby zidentyfikować osobnika (no chyba że to był jakiś kombinowany
przeszczep, wtedy nic nie poradzisz...). Jeśli naklejka została zerwana,
zobacz na Allegro jak oznaczany jest twój model a ze strony
http://h18007.www1.hp.com/support/ ściągniesz sobie kompletną instrukcję w
pdf-ie.

Pzdr

A.