Re: panele LCD 19-20"

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 08:17:30 MET

wow, spokojnie. mam kontakt ale nie mam kogo pytac... nie znam tych ludzi
osobiscie poporstu mam akurt mozliwosc kupis sobie taki monitorek przy
okazji i nic wiecej. pewnie ze gdybym mogl to popytal by sie wlasnie
sprzedawcy.
probowalem uzyskac jakies informacje poprostu w sklepach komputerowych, ,ale
to co wygaduja sprzedawcy to totalne brednie.... ;)
dlatego pytam tutaj... o oile nie kazdy ma dostep do takich paneli to jednak
jest tu potencjalnie wiecej ludzi z taka wiedza niz w sklepach w lublinie

pozdrawiam

--
mosciak