Re: new zestaw

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 08:07:24 MET

axial <axial_at_poczta.onet_kropka_pl> wrote:
> To nie demagogia, to się nazywa: "Preferencje Klienta"...

nie, nie - mowilem o Twoich wypowiedziach.

> Są też tacy co woleli by zamiast nowego mercdesa koszulkę z podpisem
> Kurta Cobain-a...

jesli na tej koszulce dojada zima do roboty, to czemu nie.

> Miałem K6 i jakoś nie była za bardzo wydajna, i zgodna z ówczesnymi
> programami...

tez mialem k6, nawet kilka wersji. nie znalazlem jakos programu,
z ktorym by nie byla zgodna.

> Po drugie ten procesor rozsypał mi się w serwerze, straciłem mnóstwo danych
> czasu i pieniędzy.....

to sa jednostkowe przypadki. z kolei u mnie oszalal serwer na pmmx 233.
procesorowi z lekka odbilo - z innym egzemplarzem chodzi dobrze. ale nie
mowie od razu, ze pentium mmx to chlam, i jest sporo niekompatybilnych...
etc, etc.

> Zapewne są tacy co nie pamiętają, że AMD robiło podobne procesorki jak
> WinChip czy UMC etc... które nadawały się właśnie do zastosowań typu
> internet.

AMD robilo tanie klony, fakt. ale bylo to dosyc dawno temu - poczawszy od K5
nie ma to juz miejsca. no a taki UMC tez potrafil zmajstrowac U5S/U5D.

> AMD ma niecałe 20% rynku bo takim K6 go sobie zepsuły....

k6 to byl naprawde niezly procesor. moze sie srednio do gier nadawal przez
taki sobie fpu, ale do reszty zastosowan - jak najbardziej.

pozdrawiam,
shadow