Re: panele LCD 19-20"

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 05:53:16 MET

mosciak wrote:

> ja siedze w zasadzie tylko w DTP i czasem w jakiejs domowej rozrywce.
> zasadniczo potzrebuje miejsca (mam 21CRT) a ze cene mam hutrtowa i to od
> bezp. importera wiec bede mial mooonitor w cenie 15"LCD. moijam wiec
> stosunek jakosc cena - interesuje mnie jaki postep dokonal sie w kwestii
> duzych paneli. wiem ze mniejsze sa juz zaawansowane technologicznie ale
> ciagle brak mi wiadomowsci o tyc dyzych ::::D

nie rozumiem;

masz dostep do hurtownika, ktory jest pierwszym ogniwem w dystrybucji
jakiejs marki paneli LCD na polski rynek.... i nam zadajesz pytanie o
jakosc paneli 20" ?? skoro masz dostep do tego hurtownika, to moze warto
sie do niego przejsc i zapytac?? skoro on jest pierwszym ogniwem, to
moze rowniez przez jego rece przeszla zdecydowana wiekszosc paneli LCD
ktore goszcza w polskich domach; tak by na logike wychodzilo;

czy moze sugerujesz ze grupowicze maja stycznosc z wieksza liczba
egzemplarzy paneli LCD 20" niz widuje bezposredni importer tychze??

sporboj zapytac na pl.comp.dtp ;-)

adas;