Re: new zestaw

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 04:28:12 MET

Użytkownik "Tomasz Potega" <shadow_at_manta.univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> moze, ale jak widze w miare budzetowa konfiguracje, to mi sie inne
> priorytetu ustalaja ;)

> wybacz, to juz czysta demagogia
To nie demagogia, to się nazywa: "Preferencje Klienta"...

> akurat wole kilkuletniego mercedesa dobrego modelu od nowych wynalazkow
> niektorych firmy. hmm, chyba nie nazwiesz celerona mercedesem? ;)
Są też tacy co woleli by zamiast nowego mercdesa koszulkę z podpisem
Kurta Cobain-a...

> a celeronem moge jedynie zrazic sie do kolejnej, przyspieszajacej internet
> architektury. do tego jeszcze wydam jakby z lekka wiecej pieniedzy -
> podkresle tylko, ze tutaj nie bedzie to mialo najmniejszego sensu. imho,
> oczywiscie.

Miałem K6 i jakoś nie była za bardzo wydajna, i zgodna z ówczesnymi
programami...
Po drugie ten procesor rozsypał mi się w serwerze, straciłem mnóstwo danych
czasu i pieniędzy.....
...więc ja już miałem swojego Fiata125p i raczej się już nie skuszę...

> niestety, Intel wciaz kontroluje zdecydowana wiekszosc rynku.
> moze pytajac znajomych tego nie widac, jednak takie sa fakty.

Zapewne są tacy co nie pamiętają, że AMD robiło podobne procesorki jak
WinChip czy UMC etc... które nadawały się właśnie do zastosowań typu
internet.
AMD ma niecałe 20% rynku bo takim K6 go sobie zepsuły....

ax