Re: panele LCD 19-20"

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 19:50:28 MET

ja siedze w zasadzie tylko w DTP i czasem w jakiejs domowej rozrywce.
zasadniczo potzrebuje miejsca (mam 21CRT) a ze cene mam hutrtowa i to od
bezp. importera wiec bede mial mooonitor w cenie 15"LCD. moijam wiec
stosunek jakosc cena - interesuje mnie jaki postep dokonal sie w kwestii
duzych paneli. wiem ze mniejsze sa juz zaawansowane technologicznie ale
ciagle brak mi wiadomowsci o tyc dyzych ::::D
poczytalem sonie www.monitor.pl ale jak narazie ciezko mi cos
wywnioskowac....

--
mosciak