Re: new zestaw

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 23:06:29 MET

axial <axial_at_poczta.onet_kropka_pl> wrote:
> A może komuś podoba się że ma Intel Inside :-))
> O tym nikt z Was nie pomyślał...

moze, ale jak widze w miare budzetowa konfiguracje, to mi sie inne
priorytetu ustalaja ;)

> PS. Niektórzy ludzie kupuję też mercedesy....
> i tylko z Ligi Polskich Rodzin narzekają, że
> TAKI to mógł kupić Lanosa (doczepiłem się tego Daewoo :)

wybacz, to juz czysta demagogia.

akurat wole kilkuletniego mercedesa dobrego modelu od nowych wynalazkow
niektorych firmy. hmm, chyba nie nazwiesz celerona mercedesem? ;)

wiesz, samochodem moge rozsmarowac sie na drzewie, moge miec z nim tez
powazne problemy finansowe. to troche inna kategoria, tak nawiasem mowiac.

a celeronem moge jedynie zrazic sie do kolejnej, przyspieszajacej internet
architektury. do tego jeszcze wydam jakby z lekka wiecej pieniedzy -
podkresle tylko, ze tutaj nie bedzie to mialo najmniejszego sensu. imho,
oczywiscie.

> a resztę to wpłacić na konto najbliższej parafii
> czy Ojca Rydzyka...

zdam sie na Twoja hojnosc... ;)

> AMD ma większość, trzeba się czymś wyróżnić :-)

niestety, Intel wciaz kontroluje zdecydowana wiekszosc rynku.
moze pytajac znajomych tego nie widac, jednak takie sa fakty.

pozdrawiam,
shadow