Re: new zestaw

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 22:58:34 MET

Użytkownik "Tomasz Potega" <shadow_at_manta.univ.gda.pl> napisał w wiadomości
> hmm, nie wdaje sie normalnie w tego typu dyskusje, ale krew mnie zalewa,
jak
> radzi sie ludziom wywalanie pieniedzy w bloto...

A może komuś podoba się że ma Intel Inside :-))
O tym nikt z Was nie pomyślał...

ax
PS. Niektórzy ludzie kupuję też mercedesy....
i tylko z Ligi Polskich Rodzin narzekają, że
TAKI to mógł kupić Lanosa (doczepiłem się tego Daewoo :)
a resztę to wpłacić na konto najbliższej parafii
czy Ojca Rydzyka...
AMD ma większość, trzeba się czymś wyróżnić :-)