Koszty eksploatacji drukarki Canon -1-350/i-450

Autor: tramal (tramal_at_interia.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 21:53:51 MET

Pytanie dla uzytkownikow tych drukarek jak ksztaltuja sie koszty
eksploatacji tych drukarek w praktyce?

Znam ceny tuszy oryginalnych (kolor ca 80 PLZ, czarny ca 33 PLZ),
jednak chodzi mi o to, jak to wyglada w praktyce. Z doswiadczenia
wiem, ze specyfikacje podawane przez producentow nie sa zbyt uczciwe
(slynne 5% pokrycia kartki, co trudno przeliczyc na rzeczywiste
warunki).
Ponadto znalazlem w sieci cene zamiennika kolorowego - 25 PLZ (Inkjet
Fullmark CO24FC kolor) , ktora w porownaniu z cena atramentu
oryginalnego wydaje mi sie troche nierealna. Moze to ktos potwierdzic?

I jeszcze jedno - jak wyglada kwestia zasychania kartridzy -
oryginalnych i zamiennikow?

dzieki z gory za wszelkie informacje
tr