Re: DFI AD77 - ile kosztuje ?

Autor: Maciek (maciek_d_at_WYTNIJ.icpnet.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 21:59:51 MET

> Ile kosztuje ta dobrze wyposażona płyta w Polsce ?

9 czerwca zeszłego roku zapłaciłem za nią w Komputroniku 458,00 złotych.
Rozważałem jeszcze Abita NF7-S i Epoxa 8RDA+, ale wybór, koniec końców, padł
na DFI (głównie ze względu na wyposażenie). I przyznać muszę, że nie żałuję
ani przez chwilę - system super stabilny, żadnych niespodziewanych zwisów.
Polecam ze szczerym sumieniem. Szkoda tylko, że produkty DFI są w naszym
kochanym kraju obecnie niemal niedostępne i praktycznie nie będziesz miał
innej możliwości zakupu, jak z drugiej ręki.
Pozdrawiam,

MD

--
*****         A w pudle (Anec PlusView1000AMG + PS500W) siedzi:        *****