Re: Koszty eksploatacji drukarki Canon -1-350/i-450

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 22:02:33 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak tramal napisał(-a):

> Pytanie dla uzytkownikow tych drukarek jak ksztaltuja sie koszty
> eksploatacji tych drukarek w praktyce?

Canony to najtańsze drukarki w eksploatacji. Czarny tusz ma 9ml, kolor
15ml. Dla porównania:

HP 3550,3650 czarny 10ml (80 zł) kolor 8ml (90 zł)
Epson C43 czarny 10 ml (80 zł) kolor 25ml (115 zł)
Lexmark jest najdroższy w eksploatacji i jeszcze nie podaje pojemności:/

Oczywiście zużyciu tuszu na strone drukarek sie różni, ale to chyba
lepsze porównanie niż orientacyjna ilość wydrukowanych stron wzieta z
kosmosu czesto...

> Ponadto znalazlem w sieci cene zamiennika kolorowego - 25 PLZ (Inkjet
> Fullmark CO24FC kolor) , ktora w porownaniu z cena atramentu
> oryginalnego wydaje mi sie troche nierealna. Moze to ktos potwierdzic?

tak, drogo troche:) Ceny zamienników sa kilka razy niższe

> I jeszcze jedno - jak wyglada kwestia zasychania kartridzy -
> oryginalnych i zamiennikow?

Słyszałem sporo negatywnych opinii o Canonach. Nawet przy stosowaniu
oryginałów. Ważne żebyś używał zamienników jednej firmy, najlepiej
dobrej np. Jettec. Złe tusze szybko zasychaja i moga spowodowac
konieczność wymiany głowicy (150 zł).

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)