Re: panele LCD 19-20"

Autor: Tomasz Kuczynski (eltok_at_xl.wp.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 19:43:22 MET

To zależy do czego potrzebujesz. Ja mam laptopa i używam go głównie do
programów typu CAD i tu się on bardzo sprawdza. Z fotografią jest trochę
gorzej ze względu na gorsze oddawanie kolorów. Jak siedzę przy laptopie, a
przesiadam się na drugi komputer z monitorem "klasycznym", to dopiero widać
różnicę! Oczywiście na korzyść LCD. No i oszczędzam oczy. LCD jest
zdecydowanie mniej męczący.
                                           Tomek