Re: Halasujacy WD 80GB

Autor: morpheus (mrusUSUN_TO_at_interia.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 19:39:17 MET

Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> dysk twardy, ktorym jest WD 80 GB z serii JB, wydaje podczas pracy
> komputera taki "metaliczny" swist (o wysokiej czestotliwosci).
> tutaj mama pytanie - czy to normalne? Czy spotkal sie ktos z was z
> takim zjawiskiem?

mialem dokladnie ten sam dysk, po3 miesiacach zaczal wydawac dzwiek o ktorym
piszesz, wymienili mi go na nowy, ale ten po 3 miesiacach znowu to samo,
poniewaz halas byl dla mnie nie do przyjecia - pozbylem sie tego dysku i
przeszedlem na barracude, jak na razie (8 miesiecy) jest cichutko, obawiam
sie, ze WD ta seria po prostu sie nie udala pod tym wzgledem, jesli jednak
chodzi o dane to nie ma zadnych problemow - ten moj WD chodzi do tej pory
(prawie rok) i nic sie ponad to nie dzieje

pozdrawiam
morpheus