Asrock K7S8X i duron 1600 - FSB 166

Autor: C&C (celewicz_at_wp.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 16:29:12 MET

Witam mam pytanko posiadam od niedawna taką płytę i taki procek no i w
związku z tym ze te "durnie" słyszałem nieźle sie kręcą chcialem sam to
zobić poprzez zmiane fsb na 166 pamięć mam no name 333mhz. Ale nie da rady
na więcej jak na fsb 150, jak nastawiam na 166 to komputer sie odpala ale
nie da sie uruchomic systemu i wyświetla sie info ze jest ustawiona
częstotliwość nie obsługiwana przez mój sprzęt. Ale wiem z googlowania ze da
sie tak ustawić na takim sprzęcie tylko nie wiem dlaczego u mnie sie nie da.
Mnożnika nie da sie zmienic i jest nastawiony na 12 a moj zasilacz niestety
tylko 200W ale to chyba powinno starczać bo grafikę mam słabiutką Nvidia
Vanta. Prosze o jakies wskazówki z góry wielkie dzieki. Pozdrawiam