Re: Upgrade kompa

Autor: SylwesterN (nowalski.sylwester_at_[bez_spamu)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 16:25:05 MET

> Ja bralbym Bartona, po prostu nowsza technologia.

Hm... w końcu też chyba tak zrobię...

> IMHO R9500 wystarczy Ci spokojnie.

Też tak uważam.. tylko gdzie ja ją kupię w rozsądnej cenie w DC (bez
sprzedaży wysyłkowej - jakoś mam pecha do niej)?

> Ja mam obudowe Codegena i zasilacz Chiefteca, taki zestaw dobrze sie
> sprawdza. Tez możesz coś takiego sobie złożyć. Nie kupuj zasilacza "no
> name" za 60zł, to jest po prostu ryzykowne.

Obudowa już mi się rozp*.* a komputer chodzi dzień i w nocy - buczy
niesamowicie. Właśnie przed chwilą zaopatrzyłem się w chifteca bx 01 -
zobaczymy jak złożę czy będzie ok.

dzięki
Sylwek