Re: Asrock K7S8X i duron 1600 - FSB 166

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 16:45:51 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak C&C napisał(-a):

> Witam mam pytanko posiadam od niedawna taką płytę i taki procek no i w
> związku z tym ze te "durnie" słyszałem nieźle sie kręcą chcialem sam
> to zobić poprzez zmiane fsb na 166 pamięć mam no name 333mhz. Ale nie
> da rady na więcej jak na fsb 150, jak nastawiam na 166 to komputer
> sie odpala ale nie da sie uruchomic systemu i wyświetla sie info ze
> jest ustawiona częstotliwość nie obsługiwana przez mój sprzęt.
> Mnożnika nie da sie zmienic i jest
> nastawiony na 12 a moj zasilacz niestety tylko 200W ale to chyba
> powinno starczać bo grafikę mam słabiutką Nvidia Vanta. Prosze o
> [...]

Zasilacz jest niewystarczający. to pierwsze, Po drugie możesz zwiększyć
napięcie. O 6%. To powinno zapewnić stabilność. Ustawienie 150 jest
niebezpieczne dla urządzeń PCI/AGP ponieważ czestotliwośc AGP/PCI jest
wtedy mocno zawyżona (150/4=37,5 zamiast 133/4=33). Przy 166 dzielnik
sie zmienia i jest 166/5=33.

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)