Re: nforce2 400 ultra i problem z ide

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 09:50:12 MET

Użytkownik "Pawel Bogus" <pbogus.WYTNIJ_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Przemek <brak_at_nospam.pl> napisał(a):
>

> wiesz, nie jestem pewien czy to wina chipsetu. mam epoxa 8rda3+ na nf2 400
> ultra i zainstalowane win xp, win 98se i mandrake 9 i nie zauważyłem tak
> dużych różnic w wydajności. najwiecej czasu spędzam w xp, ale ze względu
na
> kilka programów, które nie lubią xp i preferują 98 trzymam go na dysku i
nie
> widzę żadnych problemów z ide. wszystko w normie. twoje problemy z
transferem
> są dla mnie zaskoczeniem. reklamuj płytę, może kontroler jest uszkodzony?

Zmusilem sie do "pokochania wroga" i zainstalowalem XP .Pod XP wszystko
dziala
ok , nawet sam system uruchamia sie duuzo szybciej .Tez mam kilka programow
ktore
nie dzialaja z xp i chcialbym z nich nadal korzystac.W zasadzie spowolnienie
jeszcze bym
 zaakceptowal ale niestety mam stara nagrywarke LG X16 w ktorej jesli nie
dziala w
multi word dma zaraz po rozpoczeciu nagrywania bufor spada do zera i tak juz
do konca
nagrywania- jesli jednak zaczniesz cos wtedy robic na kompie (czasami
wystarczy ruszyc myszka )
 bufor znow sie zapelnia, ale zaczyna dzialac justlink i nagrywarka mruga
sobie diodka
nagrywania ,ale nie nagra juz nawet jednego % - trwa to nawet kilka
godzin -, dopoki nie
 wylaczysz kompa albo nie dasz anuluj (chyba to skutek bledow w
firmware? -mialem
dwie takie nagrywarki wymienione na gwarancji w obu bylo to samo).

pzdr