nagrywanie z wiersza polecen - nerocmd [OT]

Autor: ...:::QRT:::.... (kurt_at_alfa.terramail.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 09:34:11 MET

Witam
wiem ze moj problem nie zabardzo pasuje do tematyki tej gropy ale zupelnie
nie wiem gdzie moglbym tego posta puscic.

Sprawa dotyczy nagrywania nero z listy polecen. Mianowicie: jako file
managera uzywam Windows commandera. Umiescilem sobie na pasku przycisków
skrót do pliku wsadowego odwolujacego sie do nerocmd. Plik ma taka tresc:

nerocmd --detect_non_empty_cdrw --drivename d --speed 10 --write --real -
-iso CDRW --speed 10 --force_erase_cdrw %1

powoduje to iż przeciągając jakikolwiek plik (folder) na ikone skrotu owego
, plik ów (folder) jest natychmiast nagrywany. Jednak zopełnie nie mam
pojęcia jak zrobić aby moc przeciagną dwa (lub wiecej) plikow i aby oba sie
nagrały na plycie -jak tak zrobie to nagrywa sie tylko jeden.
Wie moze ktoś jak rozwiazac ten problem ?

Albo może istnieje jakiś bardziej wyspcjalizowany plugin do narywania CD
spod Windows commandera?

p.s. robie to dlatego ze czesto nagrywam plyty i nie chce za kazdym razem
odpalac nero - tak jest szybciej i wygodniej.

pozdrawiam krzysiek

--
mail-kurt_at_wytnij.terramail.pl
jabber-kurt_at_chrome.pl