Re: nforce2 400 ultra i problem z ide

Autor: Pawel Bogus (pbogus.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 08:02:03 MET

Przemek <brak_at_nospam.pl> napisał(a):

> witam wszystkich
> Zmienilem sobie plyte na ecs z chipsetem jw i wszystko inne jest ok ale
> wystapily wielkie problemy z wydajnoscia ide pod win98/me -
> kilkaset mega z jednego hdd na drugi (czy tez z cd) potrafi sie kopiowac
> przez 8 - 10 minut a obciazenie procesora w tym czasie skacze do 100% i np
> grajaca w tle mp3 potrafi sie przycinac. Wszystko przez to ze nvidia nie
> wypuscila sterownikow do ide pod te systemy i instaluje sie on jako
> standartowy kontroler pci ktory jak znalazlem za pomoca googli nie obsluguje
> [...]

wiesz, nie jestem pewien czy to wina chipsetu. mam epoxa 8rda3+ na nf2 400
ultra i zainstalowane win xp, win 98se i mandrake 9 i nie zauważyłem tak
dużych różnic w wydajności. najwiecej czasu spędzam w xp, ale ze względu na
kilka programów, które nie lubią xp i preferują 98 trzymam go na dysku i nie
widzę żadnych problemów z ide. wszystko w normie. twoje problemy z transferem
są dla mnie zaskoczeniem. reklamuj płytę, może kontroler jest uszkodzony?