Re: Athlon XP -> Mobile

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 22:21:28 MET

strOOs. <stroos83-cutit-_at_go2.pl> wrote:
> Ktos mi proponowal zebym takiego info poszukal, bo to by mocno ograniczylo
> wpierdzielanie pradu przez pradozernego Athlona (w nocy jak ssam spadalby z
> predkoscia to jakiejs 1/3 :) ).

zobacz
http://www.cpuheat.wz.cz/html/AXP_multiplier/AXP_Multiplier.htm

co prawda autor pisze, ze na Palomino nie probowal, ale kto wie ;)

swoja droga nie wystarczy chlodzenie a'la vcool? w tej chwili mam wedle
wskazan plyty 25 stopni na thoroughbredzie A 2000+. temperatura otoczenia
troche niska - wietrze chalupe ;)

pozdrawiam,
shadow