Re: Athlon XP -> Mobile

Autor: strOOs. (stroos83-cutit-_at_go2.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 22:59:58 MET

"Tomasz Potega" <shadow_at_manta.univ.gda.pl> wrote in message

> zobacz
> http://www.cpuheat.wz.cz/html/AXP_multiplier/AXP_Multiplier.htm
>
> co prawda autor pisze, ze na Palomino nie probowal, ale kto wie ;)
>
> swoja droga nie wystarczy chlodzenie a'la vcool? w tej chwili mam wedle
> wskazan plyty 25 stopni na thoroughbredzie A 2000+. temperatura otoczenia
> troche niska - wietrze chalupe ;)

Nie testowalem, ale za to:
WCPUID - reset kompa
CPUMSR - nic nie daje - zablokowane wszystkie opcje prawie, a jak odblokuje
to i tak nic nie zmieniaja.
8rdavcore - nie oblsuguje jeszcze GA-7VRX Rev 2.0
CrystalCPUID - zablokowany dla Palomino

Testuje teraz jeszcze VCool 1.8 (beta 10a) - zobaczymy co z tego wyjdzie:)
Aktualnie procek ma jakies 10 stopni mniej (z 54 na 45-46), wiec to juz jest
niezle.
Aha, czy jest jakikolwiek sposob na zmiane FSB/VCORE jesli bios nie
obsluguje? Moj bios (najnowszy zreszta...) moze tylko podniesc VCORE i FSB
:/