Athlon XP -> Mobile

Autor: strOOs. (stroos83-cutit-_at_go2.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 21:05:41 MET

Witam!

Nie ma ktos moze info o tym jak Athlona XP przerobic na Mobile? Znalazlem
mozliwosc zakupu Athlona M, ale wolalbym sprobowac moj przerobic. Ma on
blokowany mnoznik (Palomino 1700XP+). Czy jest mozliwosc software'owego
zmieniania FSB i napiecia jadra? Albo cos w podobie zeby choc troche zwolnic
proca w trakcie jak jest zostawiony sam sobie.
Ktos mi proponowal zebym takiego info poszukal, bo to by mocno ograniczylo
wpierdzielanie pradu przez pradozernego Athlona (w nocy jak ssam spadalby z
predkoscia to jakiejs 1/3 :) ).

Dzieki za info jak ktos ma:)

strOOs