Re: p4 sie wiesza

Autor: Zyggmunt (zyggyygnt_at_po.com)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 21:44:06 MET

> co do prime to chodzi juz 3 godziny i jest napis ze to dopiero 33 % !!!!
> ale jak na razie nic sie nie dzieje wiec nasuwa mi sie mysl ze to faktycznie
> cos z softem nie tak - hmm, ale czy napewno?

options>torture test = trwa w nieskończoność :)

> Chcialem zrobic test pamieci w memtest86 ale nie bardzo wiem jak (poprosze o
> wskazowki i mniej wiecej jak dlugo on moze trwac? )

rozpakuj zipa z http://www.memtest86.com/memtest86-3.0.iso.zip
i wypal sobie cd
lub
http://www.memtest86.com/memt30.zip
i uruchom bat-a

w obu przypadkach uruchamiasz kompa bootując
z danego napędu ... i czekasz... będzie passed
conajmniej kilka razy - to znaczy że pamięć może
być OK
( i wtedy trzeba się będzie brać za bios?... )

> Co do FEEL'a to te napiecia co podalem na poczatku to takie sa do tej pory,
> jako dodatkowa informacje podam, ze w sklepie powiedzieli mi, ze bez
> problemu pociagnie p4 2,8 i ze ma bebechy modecom'a - niewiem ile w tym
> prawdy........

http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/Feel_300.html
=słabizna
[=tzw. "lekki feel" - porównanie z "ciężkim" na
http://www.okey.pl/%7Etummi/psu/zasilacze.html]

http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/modecom_00gt.html
= sporo lepiej... ale to nie feel

oblookaj i bedziesz wiedział :]

powodzenia
[może wreszcie dojdziem co powoduje bsod-y :)]