Re: p4 sie wiesza

Autor: camelopardalis7 (camelopardalis7_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 22:32:29 MET

> options>torture test = trwa w nieskończoność :)

juz go zatrzymalem :) w sumie chodzil ponad 3 godziny :)

> w obu przypadkach uruchamiasz kompa bootując
> z danego napędu ... i czekasz... będzie passed
> conajmniej kilka razy - to znaczy że pamięć może
> być OK
> ( i wtedy trzeba się będzie brać za bios?... )

zrobilem tak i pamiec raczej jest okej. Zauktalizowalem tez bios, na dodatek
wlozylem do kompa karte z portem USB zeby nie korzystac z tego na plycie ale
tez wyskakuje bluescreen, moze dodam, ze ten bluescreen wyskakuje
najczesciej jak otworze kilka okien IE i buszuje na kilku stronach
jednoczesnie......... wyglada mi to na jakies konflikty driverow (moze), ale
nie mam pojecia jak sie tego pozbyc, system jest czysciutki co dopiero
instalowany