Re: p4 sie wiesza

Autor: camelopardalis7 (camelopardalis7_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 21:04:18 MET

> prime nie wywalił błędów?

co do prime to chodzi juz 3 godziny i jest napis ze to dopiero 33 % !!!!
ale jak na razie nic sie nie dzieje wiec nasuwa mi sie mysl ze to faktycznie
cos z softem nie tak - hmm, ale czy napewno?
Chcialem zrobic test pamieci w memtest86 ale nie bardzo wiem jak (poprosze o
wskazowki i mniej wiecej jak dlugo on moze trwac? )

Co do FEEL'a to te napiecia co podalem na poczatku to takie sa do tej pory,
jako dodatkowa informacje podam, ze w sklepie powiedzieli mi, ze bez
problemu pociagnie p4 2,8 i ze ma bebechy modecom'a - niewiem ile w tym
prawdy........