Re: Prosze o pomoc w wyborze plujki

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 20:17:22 MET

Pamiętam jakby to było wczoraj jak PaWeL napisał(-a):

> Wielkie dzieki za tak szybka odpowiedz, choc roznice miedzy HP kami
> ktore opisales oczywiscie widzialem. Do Canona cos nie mam zaufania.
> Zaraz polookam o tym Epsonie. Jednak czy moglbys mi powiedziec cos o
> wydrukach zdjec bo czasem chcialbym sam to zrobic bo mam dosc
> oddawania zdjec do labu. W mojej "wiosce" jeszcze sie nie naumieli
> tego robic a ostatnio zrobilem wydruk HP 5150 tuszem kolorowym (nie
> foto) i bylem pod wrazeniem. pozdrawiam

Daj sobie spokój z drukowaniem zdjęc na drukarce. To jest potwornie
droga sprawa. Lab jest dużo tańsza imprezą(kilkakrotnie). Jeżeli
zdjęcia z HP ci sie podobają to nie powinieneś narzekać też na druk z
Epsona. Osobiście drukowazłem na modelu niższym i do użytku domowego te
zdjecia sa w zupełności wystarczajace. Dodatkowo na Epsonie sa bardziej
trwałe. HP ma przewage druku dwustronnego i opcjonalnego wkładu foto
(imho niepotrzebnego dla amatora). C84 jest tańsza. Widziałem za 555( w
tym samym sklepie 7660 kosztuje 605 a 5652 644)

Możesz sie zastanowić też nad Epson Photo R300 - 6 oddzielnych
pojemników z tuszem, czytnik kart, wyświetlacz tekstowy, druk na
CD/DVD, druk bezpośrednio z aparatu. Cena około 900

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200)