serwis PrimeFilm lub Microtek;

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 19:23:23 MET

witam!!!

posiadam takie cudo jak PrimeFilm 1800u;
w *PL dystrybuuje to AB i ona ma serwis tego sprzetu,
ale nie prowadzi serwisu jesli nie ma sie dowodu zakupu,
czyli w praktyce trzeba miec na jakims papierku napisane,
ze skaner przeszedl przez siec AB ;-(

szukam jakiegos serwisu, ktory ma czesto do czynienia z
tym modelem; tak sie sklada, ze handluje nim rowniez Microtek
pod nazwa FilmScan 35; tu mamy z kolei serwis MultimediaVision,
ktory twierdzi ze PrimeFilma nie przyjmie;

chcialbym, zeby mi ktos przejrzal mechanike ja nieco podregulowal
oraz zapewne nasmarowal i zrobil podobne rzeczy ;-)

no i teraz pytanie: gdzie ?? szukam serwisu, ktory czesto widuje
FilmScan 35 lub PrimeFilm 1800u lub ten sam skaner pod inna nazwa
handlowa, takiego serwisu ze mi to przyjmie i za niewielka oplata
sprawdzi i poprawi mechanike; niewielka oplata to znaczy np. okolo
75PLN; no powiedzmy do 100PLN;

miasto nie gra roli, wazne zeby serwis byl w Polsce; zna ktos??

np. w poznaniu mamy taki multiserwis na winogradach, gdzie
panowie "mamy schematy wszystkich skanerow", ale w to po prostu
nie wierze; jakos nie mam zaufania do tego typu serwisow, dlatego
zalezy mi na serwisie ktory sie czesto spotyka z tym modelem;

pozdrawiam;
adas;