Re: (RAM) cl 2 ,cl 2,5 a cl 3

Autor: Osiah (oosiah_at_nospam.onet.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 11:29:26 MET

> Nie rozśmieszaj maXa - kupujesz proca za prawie 1000zł a szkoda ci stówy
na
> szybsze pamięci ? Takie dylematy może miećktoś kto kupuje proca za 200zł -
> bo wtedy tą stówę znacznie efektywniej będzie zainwestować w szybszy
> procesor (tzn. taki za 300zł)

A w ktorym miejscu jest napisane ze mi szkoda???
Pytam tylko czy jest sens - jesli uzyskam odpowiedz - "tak jest sens,
bo.." - to kupie.

Kupienie proca za 1000 nie obliguje mnie do kupowania np 1 Gb Ramu czy plyty
za 900 - 1000zl. Jesli powiem ze plyte do tego drogiego proca kupie za 430
zl (Intela865pe) to tez powiesz ze mi szkoda??? Moge kupic i taka za 1000 -
tylko po co??? zeby miec wiecej kontrolerow, ktorych i tak nie bede
uzywal? - jak bedzie mi potrzebny kontroler to go po prostu dokupie a w
krecenie tez nie bede sie bawil.

Poniewaz nie mam doswiadczenia w doborze pamieci stad pytam czy warto...

Dzieki
Pozdrawiam
Osiah