Re: (RAM) cl 2 ,cl 2,5 a cl 3

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 01:04:50 MET

Użytkownik "Osiah" <oosiah_at_poc(no spamix)zta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy moze mi ktos powiedziec jak duza jest (w praktyce) roznica w
wydajnosci
> pomiedzy kosciami pamieci rozniacymi parametrem CL??

http://www.tomshardware.com/motherboard/20040119/index.html
W niektórych przypadkach sięga nawet kilku procent

> Tzn czy warto doplacac i kupowac CL2?? roznica w kasie mala nie jest...
> Bede kupowal 2 x 256 pc-400 (twinmosy albo kingstony) do proca P4 2,8 HT
na
> plycie intela865

Nie rozśmieszaj maXa - kupujesz proca za prawie 1000zł a szkoda ci stówy na
szybsze pamięci ? Takie dylematy może miećktoś kto kupuje proca za 200zł -
bo wtedy tą stówę znacznie efektywniej będzie zainwestować w szybszy
procesor (tzn. taki za 300zł)